Spark

Příprava platformy pro monetizaci obsahu

Vedoucí projektu

Martin Hobrland

Situace

Rockový magazín Spark je nejdéle působícím hudebním časopisem se specializací na metalovou hudbu v ČR. Doposud využíval online prostředí pouze k publikování novinek a propagaci. Majitelé se rozhodli reagovat na probíhající trend digitalizace a poskytnout čtenářům další kvalitní obsah s možností předplatného.

Řešení

Ve spolupráci s redakcí byla provedena analýza a průzkum mezi čtenáři. Na základě zjištění, zkušeností ze zahraničí a „best practices“ vznikl nový design webu (včetně CMS) primárně zaměřený na mobilní zařízení směřující k monetizaci nového obsahu.

Výsledek

Online prostředí zákazníka je připraveno pro spuštění rozšířené části obsahu a na další rozšiřování v rámci skupiny Smile Music.

PŘEDCHOZÍ PROJEKT
DALŠÍ PROJEKT

Související projekty

Strategie. Kreativita. Technologie. Digitálně.