Existovalo velké množství na sobě nezávislých eCommerce portálů. Tyto portály měly různé zaměření a celkově nenaplňovaly potřeby odběratelů související s jejich agendou. Nebyly stabilní, některé nevykazovaly plnou funkčnost. Cílem bylo tyto portály konsolidovat, a dosáhnout tak v konečném výsledku vyšších prodejů odběratelům.
Pro plné pochopení problematiky a rozsahu potřebného řešení byly realizovány workshopy se zástupci obchodu pro on-trade a off-trade a dále se zástupci odběratelů. Spolu s aplikací best practices v oblasti eCommerce výrobců nápojů byla vyvinuta zcela nová high-level IT architektura, road mapa s rozpadem na jednotlivé segmenty on-trade a off-trade.
Výsledkem projektu byl návrh transformace stávající komplikované architektury do konsolidovaného systému eCommerce v rámci jedné platformy, včetně rozpadu aktivit podle času, náročnosti, priorit a návaznosti.
Strategie. Kreativita. Technologie. Digitálně.