Koupelny Ptáček

Audit B2B

Vedoucí projektu

Pavel Špryňar

Situace

Velkoobchod Ptáček se rozhodl zvýšit kvalitu svých služeb za pomoci inovace svých IT řešení. Jedna z klíčových iniciativ spočívala v realizaci chybějící B2B commerce. Klient se rozhodl provést audit projektu za účelem zjištění dosavadního pokroku.

Řešení

Byly analyzovány informace předané společností Ptáček a ověřena fakta u kontraktora, který dodával IT řešení. Dále Deloitte identifikoval skutečný stav probíhajících IT projektů, popsal jejich pokrok a klíčové problémy. Deloitte analyzoval vybrané řešení B2B commerce z pohledu obchodních potřeb. Náš tým navrhl několik možných scénářů, jak zvládnout současnou situaci, s uvedením možných přínosů, negativ a rizik spojených s každým navrhovaným scénářem.

Výsledek

Na základě zjištění týmu Deloitte Digital společnost Ptáček zavedla řízení projektových krizí, které vedlo k úspěšnému uzavření projektů. Kromě toho se společnost Ptáček rozhodla vytvořit novou digitální strategii, jež by měla sloužit jako klíčový podpůrný materiál, který usnadní posouzeni budoucích investičních rozhodnutí.

PŘEDCHOZÍ PROJEKT
DALŠÍ PROJEKT

Související projekty

Strategie. Kreativita. Technologie. Digitálně.