Česká Pošta

Digitální strategie pro online komunikaci

Vedoucí projektu

Pavel Špryňar

Situace

Česká pošta se potýkala s problémem, jak vyřešit svoji přítomnost na online kanálech a sociální síti Facebook. Na této sociální síti existovalo mnoho skupin a neoficiálních profilů, které PR České pošty nepomáhaly, neboť zveřejňované informace byly často účelové. Česká pošta se obávala vstupu na sociální sítě z důvodu těchto negativních zkušeností.

Řešení

Tým Deloitte provedl klienta celým procesem vstupu na sociální sítě. Byla provedena kompetitivní analýza na českém trhu i zahraničních trzích. Následně jsme pro klienta zpracovali web listening, ze kterého jsme získali první tvrdá data pro návrh komunikační strategie. Po získání všech vstupních dat navrhl Deloitte pro klienta digitální strategii zaměřenou na online komunikaci. Výstupem byl vstup České pošty na Facebook. Pošta byla díky projektu plně připravena, včetně komunikačního plánu a úpravy interních procesů.

Výsledek

Díky projektu došlo v České poště k vytvoření redakční rady a nastavení procesů sběru obsahu pro sociální sítě. Vznikl také komunikační plán připravený pro prvních šest měsíců. V souladu s ním klient následně získal ambasadory, kteří nyní na profilu České pošty vyvažují negativní názory přispěvatelů. Deloitte mimo jiné dodal aplikaci FAQ pro rozšíření funkce Facebook.

PŘEDCHOZÍ PROJEKT
DALŠÍ PROJEKT

Související projekty

Strategie. Kreativita. Technologie. Digitálně.