AVG

Transformace prostřednictvím nové digitální platformy

Vedoucí projektu

Pavel Špryňar

Situace

AVG business evoluce přerůstala současné podpůrné procesy a systémy, tudíž byl spuštěn program strategické transformace, který připravil AVG do dalšího desetiletí.

Řešení

Deloitte poskytl společně s AVG strategické vedení, programové řízení, Adobe CQ WCM, vývoj Hybrisu, služby vývoje middleware/integration při nahrazovaní e-Commerce řešení, správu obsahu, zpracování objednávek a analytické systémy chování zákazníků. Díky tomu došlo ke změnám ve všech online a off-line místech, kde zákazník přišel do styku s produktem - transakce, informace o produktu, merchandising, cross-selling, balíčkování produktů, stahování, zpracování plateb, služby online zákaznických služeb a správa komunit.

Výsledek

Deloitte implementoval a integroval centralizované místo pro správu obsahu a správu podpory prodeje, rychlou optimalizaci řešení, multivariantní testování, lokalizaci, pokročilou segmentaci uživatelů, cílení na zákazníky a možnost personalizace. Podniková platforma pro řízení produktů je připravena nastavovat a řídit komplikované produktové balíčky, kupóny a poskytování slev na základě regionálního rozložení, umožňuje škálovatelnost a flexibilitu při přizpůsobování pořízených podniků.

PŘEDCHOZÍ PROJEKT
DALŠÍ PROJEKT

Související projekty

Strategie. Kreativita. Technologie. Digitálně.